photo by http://cutestwallpapers.blogspot.com



Gambar diatas dari cutestwallpapers.blogspot.com mewakili perasaan saya ketika harus berpisah dengan teman-teman saya. Mereka memberi warna baru dalam kehidupan ini. Mereka memberi keberanian untuk melangkah, memberi kekuatan untuk menjadi diri saya sendiri, dan memberi ruang untuk saya berlatih untuk pelajaran kehidupan. Mereka membiarkan kehidupannya saya susupi, saya komentari, dan saya buat menjadi pandangan baru untuk menjalani dan menata masa depan.


Berkumpul bersama di hari Terakhir
Tertawa, Bahagia, terbahak, optimisme menatap masa depan
Wajah tanpa beban, tanpa sesal, hanya rasa yang membuncah.
Bukan kesedihan, ataupun kehilangan, 
Hanya sedikit kekosongan yang segera berganti isi jadi semangat membakar.

Kenangan dan ingatan akan apa yang telah diperjuangkan bagi diri sendiri,
Sebuah awal yang beriak dan bergelombang,
Serta sebuah akhir yang diiringi dengan kelegaan.

Klimax. Sempurna. Kepuasan. Keindahan.

Bersyukur ada di antara orang-orang hebat yang disebut sebagai teman 
Merajut mimpi dan angan bersama
Kini saatnya mewujudkan

Terimakasih untuk tawa lebar yang lebih daripada senyuman,
Tuk lompatan rasa kegirangan,
Tuk jadi pengocok perut,
Tuk kebaikan


A heritage. It won't be ended.
See You again,
Now we'll just pass it on

Sayōnara...Till We meet again...

0 komentar:

Post a Comment

Leave Comments...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...